عنوان فارسی مقاله: |
رابطه بین رویکردهای تدریس معلمان ریاضی و وضعیت ریاضی دانش آموزان پایه نهم |
عنوان انگلیسی مقاله: |
The Relationship between Mathematics Teachersí Teaching Approaches and 9th Grade Studentsí Mathematics Self |
چکیده
مقدمه
چارچوب نظری تحقیق
تنوع در رویکردهای تدریس به درک ریاضی
عقاید معلمان درباره تدریس ریاضی و ارتباط آنها با فعالیت در کلاس درس
مرور نظری بر وضعیت ریاضی دانش آموزان
چارچوب روش شناسی و شرکت کنندگان
روش های جمع آوری داده های کمّی
روش های جمع آوری داده های کیفی
شرکت کنندگان تحقیق
یافته ها
تحلیل کمّی رابطه بین خودکفایی، خود باوری و اضطراب ریاضی دانش آموزان پایه نهم و رویکردهای تدریس معلمان ریاضی
تحلیل کیفی درک دانش آموزان پایه نهم و دیدگاه آنها نسبت به ریاضی، ریاضی دانان و معلمان ریاضی
تحلیل کیفیعقاید معلمین ریاضی لاتیوین پایه هفتم الی نهم درباره تدریس، حرفه خود، و گزارشات شخصی درباره فعالیت های کلاس درسی خود
رابطه بین رویکردهای تدریس معلمان ریاضی و وضعیت ریاضی دانش آموزان پایه نهم-ادغام داده های کیفی و کمّی
نتیجه گیری
کلمات کلیدی :
Critical relationships between teachers and learners of school ...www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/14681366.2017.1285345by P Wright - 2017 - Related articlesJump to Critical perspectives on mathematics teaching and learning - A critical mathematics education involves ... relations prevailing between different ...The relationship of teachers' conceptions of mathematics and ...https://link.springer.com/article/10.1007/BF00305892by AG Thompson - 1984 - Cited by 1224 - Related articlesExamination of the relationship between conceptions and practice showed that the teachers' beliefs, views, and preferences about mathematics and its teaching ...Modelling the relationship between mathematics teachers' beliefs and ...www.utas.edu.au/.../modelling-the-relationship-between-mathematics-teachers-beliefs-an...The aim of this project is the development of a model of the relationship between the beliefs of teachers of mathematics about the teaching and learning of ...