عنوان فارسی مقاله: | تاثیر اعتماد و ارزش درک شده بر تمایل برای خرید آنلاین مسافرتی: یکپارچه سازی تاثیرات تضمین بر سوابق اعتماد |
عنوان انگلیسی مقاله: | Influence of trust and perceived value on the intention to purchase travel online: Integrating the effects of assurance on trust antecedents |
چکیده
مقدمه
مسئله تعیین محل منابع پر توان
اثرگذاری ها
آثار مربوطه
گام نسبی-گام تصادفی نخست انتخاب با منابع پرتوان
تحلیل
ارزیابی عملکرد
طول جستجو مورد انتظار در برابر طول گام نسبی
کاهش طول جستجوی مورد انتظار
انحراف های پیش بینی های مدل تحلیلی
گام نسبی-گام تصادفی بررسی نخست با منابع پر توان
تحلیل
ارزیابی عملکرد
طول جستجو مورد انتظار در برابر طول گام نسبی
کاهش طول جستجو مورد انتظار
مکانیسم گام نسبی-گام تصادفی بررسی نخست و انتخاب نخست با گره های پویا
تحلیل
ارزیابی عملکرد
طول جستجو مورد انتظار در برابر طول گام نسبی
کاهش طول جستجو مورد انتظار
انحراف های پیش بینی های مدل تحلیلی
پایایی گام نسبی-گام تصادفی در برابر نوسانات پارامتری
هزینه مکانیسم های گام نسبی-گام تصادفی
نتایج
کلمات کلیدی :
The influence of perceived value on purchase intention in social ... www.emeraldinsight.com/doi/abs/10.1108/IntR-06-2016-0164 by C Gan - Cited by 1 - Related articles The influence of perceived value on purchase intention in social commerce context ... To cast light on the factors motivating users' intention to purchase in the ... Consumer attitudes towards online shopping : The effects of trust, perceived ... [PDF]The Impact of Product Quality on Perceived Value, Trust and Students ... www.mcser.org/journal/index.php/mjss/article/download/1628/1633 by R Chinomona - 2013 - Cited by 13 - Related articles Nov 14, 2013 - relates to the influences of the quality of electronic gadgets on students' perceived value, trust and their intention to purchase. In view of this ... Asymmetrical impact of trustworthiness attributes on trust, perceived ... dl.acm.org/citation.cfm?id=948033 by B Chong - 2003 - Cited by 103 - Related articles Sep 30, 2003 - Asymmetrical impact of trustworthiness attributes on trust, perceived value and purchase intention: a conceptual framework for cross-cultural ... [PDF]The Effect of Electronic Word of Mouth, Trust and Perceived Value on ... www.hrmars.com/admin/pics/1100.pdf by M Kamtarin - Cited by 21 - Related articles Keywords: trust, perceived value, behavioral intention, electronic word of mouth ... Trust is one of the major factors which influence the online buying (Kolsaker, ...