عنوان فارسی مقاله: | بررسی نقش سیستم های مدیریت رابطه با مشتری (CRM) در ایجاد دانش مشتری |
عنوان انگلیسی مقاله: | Exploring the role of customer relationship management (CRM) systems in customer knowledge creation |
خلاصه
1- معرفی
2- پیشزمینه نظری
2-1- نظریه تولید دانش سازمانی
2-2- دانش مشتری
2-3- سیستمهای مدیریت رابطه با مشتری (CRM)
3- مدل تحقیق
3-1- توسعه نظریه
3-2- پالایش نظریه به وسیله پرسشنامههای تخصصی
4- روش تحقیق
5- تحلیل داده و نتایج
5-1- یافتههای مطالعه موردی
5-2- کاربردهای CRM برای تولید دانش
5-3- نتایج با جزئیات
6- بحث و گفتگو
6-1- مقایسات بین موردی
6-2- مقایسه یافتهها با مدل ارائه شده
6-3- فواید و چالشهای سیستمهای CRM
7- نتایج تحقیقاتی و مدیریتی
8- محدودیتها و پیشنهادات برای تحقیقات آینده
کلمات کلیدی :
Exploring the role of customer relationship management ... - DeepDyvehttps://www.deepdyve.com/.../exploring-the-role-of-customer-relationship-manageme...Read "Exploring the role of customer relationship management (CRM) systems in customer knowledge creation, Information & Management" on DeepDyve, the ...[PDF]Exploring the Importance of Knowledge Management for CRM Successwaset.org/.../exploring-the-importance-of-knowledge-management-for-crm-successby A Garrido-Moreno - Cited by 11 - Related articlesAbstract—After reporting a literature review on Customer. Relationship Management (CRM) and knowledge management, some important issued arise, in ...[PDF]The Role of Customer Relationship Management (CRM) - Jurnal UMP ...jsstm-ump.org/2015%20Volume%203,Issue%203,Supp%201/388-394.pdfby P Hessamfar - Related articlesThe purpose of this paper is to examine the role of Customer Relationship ... 96, the mean of all the components of customer relationship management in the ...Exploring the role of customer relationship management ... - EconBizhttps://www.econbiz.de/.../exploring-the-role-of-customer-relationship-management-c...Information & management : the internat. journal of management processes and systems ; journal of IFIP Users Group. - Amsterdam : Elsevier, ISSN 0378-7206, ...