عنوان فارسی مقاله: | بازنمایی سالمندان در تبلیغات بازرگانی |
عنوان انگلیسی مقاله: | The Portrayal of Older Adults in Advertising |
چکیده
دیدگاه های نظری
بازنمایی سالمندی در تبلیغات بازرگانی ایالات متحده
حضور سالمندان در تبلیغات
اهمیت نقش سالمندان در تبلیغات
تصاویر مربوط به پیری در تبلیغات
بافت های اجتماعی و مکان های فیزیکی سالمندان در تلویزیون تجاری
ارزش های فرهنگی به نمایش درآمده در تبلیغات تلویزیونی
پیری و تبلیغات در انگلستان
مرور مختصر تحقیق در مورد پیری و تبلیغات در انگلستان
تحلیل موضوعی بازنمایی های سالمندان
سالمندان و کالاهای تبلیغ شده در مجلات تبلیغی انگلستان
مطالعه ی موردی مبارزه ی تبلیغاتی اولیویو در رسانه های انگلستان ( 2003 - 1995 )
تغییر دیدگاه های مربوط به سالمندان در تبلیغات
پیری و تبلیغات در آلمان
پیری در آلمان
رسانه و ساخت واقعیت
پیری و تبلیغات در هند و چین
نتیجه گیری ها ، خلاصه و تفاوت های بین فرهنگی
کلمات کلیدی :
[PDF]The Portrayal of Older Adults in Indian and US Magazine - U-System www.u.arizona.edu/~jharwood/pdf/harwood%20&%20Roy.pdf KEYWORDS media portrayals, older adults, magazine advertisements,. India, United States. Advertising is a ubiquitous cultural form that re ects and molds our ... [PDF]THE REPRESENTATION OF OLDER ADULTS IN MALAYSIAN ... livrepository.liverpool.ac.uk/.../Aging%20%26%20Society%20Author%20accepter%... by I Idris - Cited by 1 - Related articles numbers of older adults are now included in mainstream advertising. Moreover ... Keywords: Older Adults, Advertising Portrayal, Seniors, Content Analysis. The portrayal of older adults in advertising: A cross-national review ... https://arizona.pure.elsevier.com/.../the-portrayal-of-older-adults-in-advertising-a-cros... by YB Zhang - 2006 - Cited by 91 - Related articles From a multinational perspective, this article provides an overview of a number of research programs examining portrayals of older adults in advertising. Portrayals of Older Adults in U.S. and Indian Magazine Advertisements ... www.tandfonline.com/doi/pdf/10.1080/10646170802218214 by P Raman - 2008 - Cited by 24 - Related articles the portrayal of teenage girls in magazine advertisements from the United .... the symbolic world within which older adults are portrayed, and hence the symbols ...