عنوان فارسی مقاله: | نوآوری پیوندی و مدیریت پروژه های تولیدی: یک تحلیل مقایسه ای در صنعت اتومبیل |
عنوان انگلیسی مقاله: | Crossing innovation and product projects management: A comparative analysis in the automotive industry |
چکیده
1- مقدمه
2- انگیزه تحقیق: چالش جدید برای اثر متقابل پروژه های محصول و نوآوری
2-1- موقعیت استراتژیک فعلی : نوسازی محصولات بطور مکررتر هنگام افزودن ویژگی های نوآوری اساسی تر
2-2- مجاز کردن و عادی کردن فعالیت های توسعه محصول در دهه 1990
3- چارچوب نظری و روش شناسی
3-1- سؤالات تحقیق
3-2- نمونه نوآوری
3-3- طرح اثر متقابل مخصوص / ویژگی با مفهوم مدیریت دوره عمر (ILCM)
3-4- برآورد عملکرد مدیریت نوآوری
3-5- تیم تحقیق، جمع آوری داده ها و پیشرفت
4- مدیریت دوره عمر نوآوری: پنج بررسی موردی
4-1- دوره عمر Access در A- OEM و OEM-B
4-1-1- دوره عمر Access در A- OEM
4-1-2- دوره ی عمر ACCESS در OEM-B
4-2- سه ویژگی نوآورانه در OEM-C
4-2-1- دوره عمر WINDSCREEN در OEM-C
4-2-2- دوره عمر SEATS واحدی در OEM-C
4-2-3- دوره عمر TRUNK در OEM-C
5- یافته های از موارد
5-1- نوآوری به عنوان یک اثر متقابل
5-2- حدهای استعاره در دسترس و نقش کلیدی پروژه های پیشگام در ILCM
5-3- مدیریت در حوزه عمر نوآوری اروپا و آمریکا
5-4- به سمت مقایسه استراتژی های نوآوری
66- نتیجه گیری و تحقیق آینده
کلمات کلیدی :
Transdisciplinary Engineering: Crossing Boundaries: Proceedings of ... https://books.google.com/books?isbn=1614997039 M. Borsato, N. Wognum, M. Peruzzini - 2016 - Technology & Engineering [1] R. G. Cooper, The Innovation Dilemma: How to Innovate When the Market is Mature, Journal of Product Innovation Management, Vol. ... in a framehork of mean-semideviation behavior, International Journal of Project Management, Vol. 23rd Innovation and Product Development Management ... - EIASM www.eiasm.org/frontoffice/event_announcement.asp?event_id=1164 The 23rd Innovation and Product Development Management Conference (IPDMC) ... for 2016 to reflect the Conference Theme of Crossing Borders and Boundaries: .... project is currently underway, providing state-of-the-art campus facilities. Making Sense of Agile Project Management: Balancing Control and Agility https://books.google.com/books?isbn=1118015703 Charles G. Cobb - 2011 - Business & Economics ... Jim, Agile, Project Management—Creating Innovative Products, New York: ... Geoffrey A., Crossing the Chasm: Marketing and Selling High-Tech Products to ... Crossing the Chasm - Wikipedia https://en.wikipedia.org/wiki/Crossing_the_Chasm Crossing the Chasm: Marketing and Selling High-Tech Products to Mainstream Customers or ... In Crossing the Chasm, Moore begins with the diffusion of innovations theory from Everett Rogers, and ... Moore attributes this to word-of-mouth marketing, resonating initially with high-tech managers, then to engineers, venture ...