عنوان فارسی مقاله: |
تاثیر ارتباطات بازاریابی یکپارچه بر رفتار خرید مصرف کننده |
عنوان انگلیسی مقاله: |
The Influence of The Integrated Marketing Communication on The Consumer Buying Behaviour |
چکیده
1. مقدمه
2. روش تحقیق
2.2. اهداف اصلی پژوهش
2.2.1. تجزیه و تحلیل رابطه بین ارتباطات بازاریابی یکپارچه و رفتار مصرف کننده.
2.2.2. تعیین آن دسته از عواملی که ممکن است رفتار خرید مصرف کنندگان را از طریق ارتباطات بازاریابی یکپارچه تحت تاثیر قرار دهند.
2.3. شناسایی ابزار مورد استفاده برای جمع آوری، پردازش و تجزیه و تحلیل یافته های حاصل از پژوهش
2.4. تفسیر نتایج نظری به دست آمده که به تحقق اهداف اصلی پژوهش که در آینده ارائه میشود، کمک می کنند
3.نتیجه گیری
تقدیر و تشکر
کلمات کلیدی :
Impact of Integrated Marketing Communications Programs in ...https://ideas.repec.org/h/izm/prcdng/200602.htmlby F Ebren - 2006 - Cited by 5 - Related articlesThis paper explores the impact of integrated marketing communications (IMC) ... Effective marketing departments and advertising agencies must develop ...Impact of Integrated Marketing Communication on Consumer ...https://www.researchgate.net/.../267422434_Impact_of_Integrated_Marketing_Commun...Impact of Integrated Marketing Communication on Consumer Behaviour: Effects on Consumer Decision – Making Process on ResearchGate, the professional ...THE IMPACT OF INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION ON ...https://www.lawteacher.net/.../the-impact-of-integrated-marketing-communication-on-...I found that CSR has direct impact on financial performance. Since no study has been found on the impact of integrated marketing communication on brand ...Searches related to Influence of The Integrated Marketingimpact of marketing communication on consumer behaviourintegrated marketing communications consumer behaviourthe influence of the integrated marketing communication on the consumer buying behaviourconsumer behaviour and marketing communication pptconsumer behaviour and marketing communication pdfimpact of integrated marketing communication on consumer behaviourthe influence of the integrated marketing communication on the consumer buying behaviour pdfrole of imc in consumer behaviour