عنوان فارسی مقاله: | تجزیه و تحلیل استقبال آنلاین: کلان داده در تحقیقات بازاریابی کیفی |
عنوان انگلیسی مقاله: | Online Reception Analysis: Big Data In Qualitative Marketing Research |
چکیده
مقدمه
فرهنگ مصرف گرایی آنلاین – فضای اجتماعی محیط رسانه
رسانه اجتماعی آنلاین در نقش فضای واسطه
دادهها
نظریه سازی
تجزیه و تحلیل استقبال آنلاین از طریق کلان داده
سایبرمتریک
معیار کمپین “It’s Halftime in America”
تحلیل گفتمان
گفتمانهای بحران اقتصادی
تشریح مطالب
نتیجه گیری
پیوست: رابطه میان متنی آگهیها
کلمات کلیدی :
Online Reception Analysis : Nordicom nordicom.statsbiblioteket.dk/.../online-reception-analysis(721263c4.../export.html Knudsen, GH & Kjeldgaard, D 2014, Online Reception Analysis: Big Data in Qualitative Marketing Research. in Consumer Culture Theory: Research in ... Online Reception Analysis : Nordicom nordicom.statsbiblioteket.dk/.../online-reception-analysis(721263c4-6795-407c-b8a7-53... Original language, English. Title of host publication, Consumer Culture Theory : Research in Consumer Behavior. Volume, 16. Publisher, Emerald Group ... [PDF]Reception analyses of science news: evaluating focus groups as a ... oro.open.ac.uk/604/1/604.pdf by R Holliman - 2005 - Cited by 14 - Related articles For more information on Open Research Online's data policy on reuse of ... have used focus groups in reception analyses of a range of topics, including. Consumer Culture Theory - Page 217 - Google Books Result https://books.google.com/books?isbn=1784411574 John Schouten, Diane Martin, Russell W. Belk - 2014 - Business & Economics ONLINE. RECEPTION. ANALYSIS: BIG. DATA. IN. QUALITATIVE. MARKETING. RESEARCH. Gry Høngsmark Knudsen and Dannie Kjeldgaard ABSTRACT ...