عنوان فارسی مقاله: | استخراج دانش مشتری برای توسعه محصول جدید گردشگری و مدیریت ارتباط با مشتری |
عنوان انگلیسی مقاله: | Mining customer knowledge for tourism new product development and customer relationship management |
چکیده
1. مقدمه
2. شرکت موردنظر: تورهای بین المللی فونیکس (ققنوس)
2-1: سابقه شرکت موردنظر
2-1: سابقه شرکت موردنظر
3. متدولوژی (روش شناسی)
3-1: چارچوب تحقیق
3-2: طراحی پرسش نامه و جمع آوری داده
3-3: طراحی پایگاه داده رابطه ای
3-4: قاعده انجمنی – الگوریتم استقرایی
3-5: تحلیل خوشه ای
4.نتایج تحقیق
4-1: توسعه محصول جدید
4-1-1: منطقه سفر – سفر درون مرزی (طرح A)
4-1-1-1: تحلیل انجمنی سفر درون مرزی
4-1-1-2: تحلیل خوشه ای سفر درون مرزی
4-1-2: ناحیه سفر – سفر برون مرزی – آسیا (طرح B)
4-1-2-1: تحلیل انجمنی سفر برون مرزی:
4-1-2-2: تحلیل خوشه ای سفر برون مرزی
4-2: مدیریت ارتباط با مشتری
4-2-1: خدمات سفر
4-2-1-1: تحلیل انجمنی خدمات سفر (طرح C)
4-2-1-2: تحلیل خوشه ای خدمات مسافرت
4-2-2: بازاریابی مستقیم
4-2-2-1: تحلیل خوشه ای استفاده از وب سایت سفر (طرح D):
4-2-2-2: تحلیل خوشه ای بازاریابی مستقیم
5.مباحثه
5-1: از منظر راهبرد بازار کنونی
5-2: ازمنظر راهبرد بازار آینده
5-3: ازمنظر ارزش و رضایت مشتری
5-4: ازمنظر مدل کسب وکار جدید
6.نتایج
کلمات کلیدی :
The Business and Management of Ocean Cruises https://books.google.com/books?isbn=1845938453 Michael Vogel, Alexis Papathanassis, Ben Wolber - 2012 - Business & Economics This development was accompanied by process rationalization and ... Deng, M. (2010) Mining customer knowledge for tourism new product development and ... Advances in Information Technology Research and Application: 2011 ... https://books.google.com/books?isbn=1464920745 2012 - Computers Tourism product design and development have become important activities in many ... customer knowledge for tourism new product development and customer ... Hospitality, Travel, and Tourism: Concepts, Methodologies, Tools, ... https://books.google.com/books?isbn=1466665440 Management Association, Information Resources - 2014 - Business & Economics Tourism des- tination brand identity: The case of Slovenia. ... Mining customer knowledge for tourism new product development and customer relationship ... 20th ISPE International Conference on Concurrent Engineering: ... https://books.google.com/books?isbn=1614993025 C. Bil, J. Mo, J. Stjepandić - 2013 - Technology & Engineering ... C (2010) Customer driven product determination with fuzzy logic and taguchi ... (2010) Mining customer knowledge for tourism new product development and ...