دانلود رایگان مقالات ISI با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقالات انگلیسی ISI برای رشته های مدیریت، حسابداری، کامپیوتر، مهندسی برق، اقتصاد، کشاورزی، پزشکی، عمران، معماری و سایر رشته ها از نشریات معتبر همچون الزویر، امرالد، اسپرینگر، IEEE به همراه ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقالات ISI با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقالات انگلیسی ISI برای رشته های مدیریت، حسابداری، کامپیوتر، مهندسی برق، اقتصاد، کشاورزی، پزشکی، عمران، معماری و سایر رشته ها از نشریات معتبر همچون الزویر، امرالد، اسپرینگر، IEEE به همراه ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی درباره استفاده از روش کارت امتیازی متوازن در مدیریت کیفیت خدمات با ترجمه فارسی

عنوان فارسی مقاله:

استفاده از روش کارت امتیازی متوازن در مدیریت کیفیت خدمات


عنوان انگلیسی مقاله:

Use of the balanced scorecard methodology in service quality management


برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی استفاده از روش کارت امتیازی متوازن در مدیریت کیفیت خدمات با فرمت پی دی اف و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

  

  • فهرست مطالب:

 

چکیده
مقدمه
مرور آثار: وب سرویس ها و کارت امتیازی متوازن
چهارچوب کاربرد BSC در کیفیت وب سرویسها
روش تحقیق
یافته ها: اطلاعات پیشینه شرکت ها
کیفیت وب سرویس ها در چشم انداز یادگیری و رشد
کیفیت وب سرویس ها در بهبود فرایندهای داخلی تجاری
کیفیت وب سرویس ها در بهبود وضعیت مالی
آموخته ها
تحلیل بخش ها، توسعه آنها و نقش شرکت
تثبیت وتایید برنامه استراتژی شرکت
نقشه استراتژی در واژه های عملیاتی
نتیجه گیری


کلمات کلیدی :


What is the Balanced Scorecard? - Performance Driverswww.performancedrivers.com.au/knowledge.../what-is-the-balanced-scorecard.shtmlThe balanced scorecard is a management system that enables ... and your consultant has enabled this service to continue the reform process but also have ... A new approach to strategic management was developed in the early 1990's by ... Total Quality Management (TQM), including customer- defined quality, continuous ...[PDF]Conceptual Foundations of the Balanced Scorecard Working Paperwww.hbs.edu/faculty/Publication%20Files/10-074.pdfby RS Kaplan - ‎2010 - ‎Cited by 417 - ‎Related articlesDavid Norton and I introduced the Balanced Scorecard in a 1992 Harvard .... 72-73). Some accounting academics proposed methods by which a firm's spending to create ... For example, consider the linkages in the service management profit chain ... investments in employee training lead to improvements in service quality.Using the Balanced Scorecard as a Strategic Management Systemhttps://hbr.org/2007/.../using-the-balanced-scorecard-as-a-strategic-management-syste...Editor's Note: In 1992, Robert S. Kaplan and David P. Norton's concept of the balanced scorecard revolutionized conventional thinking about performance ...Searches related to balanced scorecard methodology in service quality managementbalanced scorecard definitionbalanced scorecard examplebalanced scorecard templatebalanced scorecard pdfbalanced scorecard pptbalanced scorecard key performance indicatorsbalanced scorecard perspectivesthe balanced scorecard: translating strategy into action