دانلود رایگان مقالات ISI با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقالات انگلیسی ISI برای رشته های مدیریت، حسابداری، کامپیوتر، مهندسی برق، اقتصاد، کشاورزی، پزشکی، عمران، معماری و سایر رشته ها از نشریات معتبر همچون الزویر، امرالد، اسپرینگر، IEEE به همراه ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقالات ISI با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقالات انگلیسی ISI برای رشته های مدیریت، حسابداری، کامپیوتر، مهندسی برق، اقتصاد، کشاورزی، پزشکی، عمران، معماری و سایر رشته ها از نشریات معتبر همچون الزویر، امرالد، اسپرینگر، IEEE به همراه ترجمه فارسی

یادگیری رابط کاربر ریاضیات دانش آموزان کم توان - مقاله ترجمه شده

عنوان فارسی مقاله: شناسایی، پیاده سازی و ارزیابی ویژگی های ضروری طراحی کاربر رابط با برنامه های کمک آموزشی کامپیوتری در ریاضیات برای دانش آموزان کم توان در یادگیری
عنوان انگلیسی مقاله:

The identification, implementation, and evaluation of critical user interface design features of computer-assisted instruction programs in mathematics for students with learning disabilities



برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی شناسایی، پیاده سازی و ارزیابی ویژگی های ضروری طراحی کاربر رابط با برنامه های کمک آموزشی کامپیوتری در ریاضیات برای دانش آموزان کم توان در یادگیری و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 







  

  

   
  • فهرست مطالب:


چکیده
1. مقدمه
2.1. رابط آموزش محور
2.1.1. کنترل میزان آموزش ریاضیات
2.1.2. کاربرد بازنمایی های بصری، پویانمایی ها و نگاره ها
2.2. رابط ساختار آشکار
2.2.1. داشتن سادگی و یکپارچگی
2.2.2. انتخاب فونت ها و رنگ های مناسب
2.2.3. برجسته سازی (هایلایت نمودن) و رمزگذاری رنگ متون
2.3. رابط تعامل تطبیقی
2.3.1. ارائه بازخورد توانایی / تلاش و تعاملی
2.3.2. برخورداری از چند رسانه تطبیقی
3. پیاده ســــازی ویژگی های مهم طراحی رابط کاربر برنامه های CAI در ریاضیات برای دانش آموزان با LD: توسعه کاوشگر ریاضی
3.1. رابط آموزش محور
3.1.1. کنترل میزان آموزش ریاضیات در کاوشگر ریاضی
3.1.2. استفاده از بازنمایی های بصری، پویانمایی ها و نگاره ها در کاوشگر ریاضی
3.2. رابط ساختاری بارز
3.2.1. برخورداری از سادگی و یکپارچگی در کاوشگر ریاضی
3.2.2. انتخاب فونت ها و رنگ های مناسب در کاوشگر ریاضی
3.2.3. برجسته سازی (هایلایت نمودن) و رمزگذاری رنگی متون در کاوشگر ریاضی
3.3. رابط تعامل تطبیقی
3.3.1. ارائه بازخورد توانایی / تلاش و تعاملی در کاوشگر ریاضی
3.3.2. برخورداری از چند رسانه تطبیقی در کاوشگر ریاضی
4. ارزیابی ویژگی های مهم طراحی رابط کاربر برنامه CAI در ریاضیات برای دانش آموزان با LD: آزمون کاربری کاوشگر ریاضی
4.1. شرکت کنندگان
4.2. کارگذاری
4.3. روندها
4.4. پرسشنامه آزمون کاربری
4.4.1. پرسشنامه کار
4.4.2. پرسشنامه پس از کار
5. نتایج
6. بحث
6.1. نتیجه گیری ها
6.2. محدودیت های مطالعه
6.3. پیامدهای این شیوه
6.4. پیامدهایی برای تحقیقات آینده

 



کلمات کلیدی :


[PDF]the effects of computer-assisted instruction on the mathematics ...scholarscompass.vcu.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=4891&context=etdby K Williams - ‎2015 - ‎Related articlesACHIEVEMENT OF STUDENTS WITH EMOTIONAL AND BEHAVIORAL ...... instruction (CAI) intervention, I CAN Learn computer software program,.The effectiveness of computer-assisted instruction for teaching ...dl.acm.org/citation.cfm?id=1467803by SL Stultz - ‎2008 - ‎Cited by 4 - ‎Related articlesComputers have been utilized for educational purposes for over 80 years. However, the effectiveness of these programs for teaching mathematics to students ...Searches related to computer-assisted instruction programs in mathematics for studentscomputer aided instruction in teaching mathematicscomputer aided instruction in basic mathematicsrole of computers in mathematicscomputer assisted instruction in education pdfcomputer aided instruction in educationcomputer assisted instruction in teaching sciencecomputer assisted instruction pptcomputer assisted instruction examples