دانلود رایگان مقالات ISI با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقالات انگلیسی ISI برای رشته های مدیریت، حسابداری، کامپیوتر، مهندسی برق، اقتصاد، کشاورزی، پزشکی، عمران، معماری و سایر رشته ها از نشریات معتبر همچون الزویر، امرالد، اسپرینگر، IEEE به همراه ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقالات ISI با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقالات انگلیسی ISI برای رشته های مدیریت، حسابداری، کامپیوتر، مهندسی برق، اقتصاد، کشاورزی، پزشکی، عمران، معماری و سایر رشته ها از نشریات معتبر همچون الزویر، امرالد، اسپرینگر، IEEE به همراه ترجمه فارسی

برند خرده فروشی محصول غیر سنتی - مقاله ترجمه شده

عنوان فارسی مقاله:

بسط برند خرده فروشی در محصولات غیر سنتی/ قراردادی

عنوان انگلیسی مقاله:

Extending the Retail Brand to Non-traditional Products


برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی بسط برند خرده فروشی در محصولات غیر سنتی/ قراردادی و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 







   

 

 

   
  • فهرست مطالب:


چکیده
مقدمه
مدل مفهومی و فرضیه‌های پژوهش
روش‌شناسی
نتایج/یافته‌های پژوهش
نتیجه‌گیری، محدودیت‌ها و پژوهش‌های آتی

 



کلمات کلیدی :


Brand extension - Wikipedia https://en.wikipedia.org/wiki/Brand_extension Brand extension or brand stretching is a marketing strategy in which a firm marketing a product with a well-developed image uses the same brand name in a ... Product line extension - Wikipedia https://en.wikipedia.org/wiki/Product_line_extension A product line extension is the use of an established product brand name for a new item in the ... The company may notice strong growth opportunities as mass retailers such as Wal-Mart, Best Buy, and others attract a ... Brands extending their product lines upward successfully can benefit through the increasing amount of ... Extending Your Brand's Reach with a Product Extension - Baker ... https://bakermarketingservices.com/.../extending-your-brands-reach-with-a-product-e... Aug 3, 2015 - Extending Your Brand's Reach with a Product Extension ... reason to extend your product line is to grab more shelf space at retail level. Talk to ... Brand Management - How To Successfully Extend Your Brand ... www.marketingprofs.com/3/edelman1.asp Jul 8, 2003 - Brand Management - nderstanding the way consumers evaluate whether or ... in the areas of retail marketing and strategic marketing planning.