دانلود رایگان مقالات ISI با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقالات انگلیسی ISI برای رشته های مدیریت، حسابداری، کامپیوتر، مهندسی برق، اقتصاد، کشاورزی، پزشکی، عمران، معماری و سایر رشته ها از نشریات معتبر همچون الزویر، امرالد، اسپرینگر، IEEE به همراه ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقالات ISI با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقالات انگلیسی ISI برای رشته های مدیریت، حسابداری، کامپیوتر، مهندسی برق، اقتصاد، کشاورزی، پزشکی، عمران، معماری و سایر رشته ها از نشریات معتبر همچون الزویر، امرالد، اسپرینگر، IEEE به همراه ترجمه فارسی

اعتبار سنجی ارزش برند بر اساس مصرف کننده - مقاله ترجمه شده

عنوان فارسی مقاله:

اعتبار سنجی متقابل ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده (CBBE) با برچسب خصوصی در کشور اسپانیا

عنوان انگلیسی مقاله:

A Cross Validation of Consumer-Based Brand Equity (CBBE) with Private Labels in Spain


  
  • فهرست مطالب:


چکیده
مقدمه
ادبیات تحقیق
روش‌شناسی پژوهش
یافته‌ها
مدل اندازه‌گیری
مدل ساختاری
بحث و استدلال

 



کلمات کلیدی :


EconPapers: A cross validation of Consumer-Based Brand Equity ... econpapers.repec.org/RePEc:eee:jbrese:v:69:y:2016:i:9:p:3740-3747 by S Çifci - ‎2016 - ‎Cited by 8 - ‎Related articles Jun 12, 2016 - By Sertaç Çifci, Yuksel Ekinci, Georgina Whyatt, Arnold Japutra, Sebastian Molinillo and Haytham Siala; Abstract: The Consumer-Based Brand ... [PDF]A Cross Validation of Consumer-Based Brand Equity (CBBE) with ... iranarze.ir/wp-content/uploads/2017/07/7259-English-IranArze.pdf Abstract In recent years a number of Consumer-Based Brand Equity (CBBE) models and measurement scales have been introduced in the branding literature. A cross‐national validation of the consumer‐based brand equity scale ... www.emeraldinsight.com/doi/pdf/10.1108/10610420810904121 by I Buil - ‎2008 - ‎Cited by 201 - ‎Related articles This study seeks to investigate the measurement invariance of the consumer‐based brand equity scale across two samples of UK and Spanish consumers. A Cross Validation of Consumer-Based Brand Equity Models: Driving ... https://pure.roehampton.ac.uk/.../a-cross-validation-of-consumerbased-brand-equity-... A Cross Validation of Consumer-Based Brand Equity Models: Driving Customer Equity in Retail Brands. Research output: Contribution to journal › Article. Cifci, Sertaç, et al. “A Cross Validation of Consumer-Based Brand ... www.sciepub.com/reference/205832 “A Cross Validation of Consumer-Based Brand Equity Models: Driving Customer Equity in Retail Brands.” Journal of Business Research, vol. 69, no. 9, 2016, pp.