دانلود رایگان مقالات ISI با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقالات انگلیسی ISI برای رشته های مدیریت، حسابداری، کامپیوتر، مهندسی برق، اقتصاد، کشاورزی، پزشکی، عمران، معماری و سایر رشته ها از نشریات معتبر همچون الزویر، امرالد، اسپرینگر، IEEE به همراه ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقالات ISI با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقالات انگلیسی ISI برای رشته های مدیریت، حسابداری، کامپیوتر، مهندسی برق، اقتصاد، کشاورزی، پزشکی، عمران، معماری و سایر رشته ها از نشریات معتبر همچون الزویر، امرالد، اسپرینگر، IEEE به همراه ترجمه فارسی

مدیریت روابط مشتری برای نگرش بازاریابی - مقاله ترجمه شده

عنوان فارسی مقاله: مدیریت روابط مشتری (CRM) به عنوان نگرش بازاریابی بر پایه اطلاعات مشتری


عنوان انگلیسی مقاله:

CRM as a Marketing Attitude Based on Customer’s Information


برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی مدیریت روابط مشتری (CRM) به عنوان نگرش بازاریابی بر پایه اطلاعات مشتری و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 







  

  

   
  • فهرست مطالب:


چکیده
مقدمه
عناصر مدیریت روابط با مشتری (CRM)
طول مدت فعالیت های عملیاتی
سیستم‌های فرعی(زیرشاخه‌های) مدیریت روابط با مشتری (CRM)
مدیریت روابط با مشتری عملیاتی
مدیریت روابط مشتری تحلیلی
مدیریت روابط مشتری مشارکتی/تعاونی
نتیجه‌گیری

 



کلمات کلیدی :


Understanding factors influencing consumer attitudes toward cause ...onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/nvsm.1517/pdfby MM Galan Ladero - ‎2015 - ‎Cited by 13 - ‎Related articlesDec 29, 2014 - Cause-related marketing (CRM) has proliferated as a marketing strategy and is being employed ..... in CRM-related attitudes based on income.consumers' attitudes towards cause-related marketing - De Gruyterhttps://www.degruyter.com/downloadpdf/j/aicue.2015.62...3/.../aicue-2015-0023.xmlby D Sinčić Ćorić - ‎2015 - ‎Cited by 1 - ‎Related articlesKeywords: cause-related marketing, Likert scale for measuring attitudes, ... promotions based on transactions, promotion of common issues and licensing.The Effects of Cause-Related Marketing on Customers’ Attitudes and ...https://books.google.com/books?isbn=3834970786Denise Steckstor - 2011 - ‎Business & EconomicsAttitude changes that are generated via the central route are supposed to be ... Less information will be considered and possible attitude changes are based on ...[PDF]does the product type influence on attitudes toward cause-related ...www.economics-sociology.eu/files/10_Galan.pdfby MM Galan-Ladero - ‎Cited by 6 - ‎Related articlesKeywords: Cause-Related Marketing, Attitudes toward Cause-. Related ... framework on which the theoretical development of this work is based. Then, we ...Cause related marketing: consumers' perceptions and benefits for ...www.scielo.br/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1807-76922008000300004by F Farache - ‎2008 - ‎Cited by 40 - ‎Related articlesThe research findings were based on a survey of 200 consumers in the Brighton ... The attitudes and perceptions of consumers are vital to the success of CRM ..."Does the Product Type Influence on Attitudes toward Cause-Related ...https://www.questia.com/library/.../does-the-product-type-influence-on-attitudes-towardby MM Galan-Ladero - ‎2013 - ‎Cited by 6 - ‎Related articlesJan 1, 2013 - Keywords: Cause-Related Marketing, Attitudes toward ... to a specific social cause based on product sales, therefore the donation depends on ...