دانلود رایگان مقالات ISI با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقالات انگلیسی ISI برای رشته های مدیریت، حسابداری، کامپیوتر، مهندسی برق، اقتصاد، کشاورزی، پزشکی، عمران، معماری و سایر رشته ها از نشریات معتبر همچون الزویر، امرالد، اسپرینگر، IEEE به همراه ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقالات ISI با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقالات انگلیسی ISI برای رشته های مدیریت، حسابداری، کامپیوتر، مهندسی برق، اقتصاد، کشاورزی، پزشکی، عمران، معماری و سایر رشته ها از نشریات معتبر همچون الزویر، امرالد، اسپرینگر، IEEE به همراه ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی درباره رابطه بین خدمات الکترونیکی و ارزش برند با ترجمه فارسی

عنوان فارسی مقاله:

رابطه بین کیفیت خدمات الکترونیکی درک شده و ارزش ویژه برند: رویکرد سیستم معادلات همزمان

عنوان انگلیسی مقاله:

The relationship between perceived e-service quality and brand equity: A simultaneous equations system approach


برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی رابطه بین کیفیت خدمات الکترونیکی درک شده و ارزش ویژه برند: رویکرد سیستم معادلات همزمان  با فرمت پی دی اف و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

  

  • فهرست مطالب:


چکیــده
1- مقدمـــــه
2- پس زمینه نظری و فرضیه های پژوهش
2-1- چارچوب مفهومی
2-2- کیفیت خدمات الکترونیکی
2-2-1 – کیفیت ارائه شده
2-2-2- کیفیت نتیجه
2-3- رابطه بین کیفیت ارائه شده (X5) و اعتماد (X3)
2-4- رابطه بین کیفیت نتیجه (X6) و رضایت (X4)
2-5- روابط همزمان بین اعتماد (X3) و وفاداری (X2)، و بین رضایت (X4) و وفاداری (X2)
2-5-1- روابط بین اعتماد و وفاداری
2-5-2- روابط میان رضایت و وفاداری
2-6- رابطه بین ارزش ویژه برند (X1) و وفاداری (X2)
3. مدل تحقیقاتی و برآورد های انجام شده
3-1- شکل ساختاری SES
3-2- فرم کاهش یافته
3.3. روش برآورد
3.4. تعاریف و اندازه گیریهای ساختاری
4. داده ها و نتایج برآورد
4.1. ویژگی های نمونه
4.2. ارزیابی تجربی ساختارهای پژوهش
4.3. نتایج ارزیابی و نتیجه گیری آزمون
4.4. اثرات کلی متغیرهای بیرونی بر متغیرهای وابسته ی مشترک
5. مفاهیم مدیریتی و نتیجه ی ملاحظات
5.1. مفاهیم مدیریتی


کلمات کلیدی :

The relationship between perceived e-service quality and brand equity dl.acm.org/citation.cfm?id=2894984 by TWD Kao - ‎2016 - ‎Cited by 2 - ‎Related articles Apr 1, 2016 - Using the data collected from the online banking users in Taiwan, we build a hierarchical model of e-banking service quality and investigate the ... IMPACT OF SERVICE QUALITY ON BRAND EQUITY OF ... www.academia.edu/.../IMPACT_OF_SERVICE_QUALITY_ON_BRAND_EQUITY_... Keywords: Service Quality, Brand Equity, Commercial Banks. ... relationships among service quality dimensions over formulation of brand equity, an attempt is ... The literature considers perceived service quality as a “core/primary” aspect across .... Table 1 Reliability Analysis Cod e TAN REL RES ASS EMP BE Particulars ... [PDF]Effects of Two Types of Service Quality on Brand Equity in ... - CiteSeerX citeseerx.ist.psu.edu/viewdoc/download?doi=10.1.1.956.4063&rep=rep1... by HY HA - ‎2009 - ‎Cited by 8 - ‎Related articles between two types of service quality and brand equity and examined the moderating ..... H4: The positive relationship between overall perceived service quality ... [PDF]Service Quality, Customer Satisfaction, Perceived Value and Brand ... www.mcser.org/journal/index.php/ajis/article/viewFile/838/869 by E Tabaku - ‎2013 - ‎Cited by 3 - ‎Related articles Oct 9, 2013 - brand loyalty and some of its determinants in the service area. .... relationships among customer perceptions of service quality, perceived value, ... Customer satisfaction is e requisite for loyalty but it is not for sure that satisfied ... Online Service Quality and Brand Equity: The Mediational Roles of ... www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/15332861.2015.1109987?src=recsys Jump to PERCEIVED CUSTOMER VALUE, CUSTOMER SATISFACTION, AND ... - ... the adoption of e-banking services from a ... Although the perceived value and customer loyalty relationship is well .... the relationship between ... [PDF]exploring relationship between brand equity and customer loyalty on ... www.ebrjournal.net/ojs/index.php/ebr/article/download/305/pdf_9 by J Dlačić - ‎2014 - ‎Cited by 4 - ‎Related articles lationship between elements of brand equity and customer loyalty among self- ... 1 University of Rijeka, Faculty of Economics, Rijeka, Croatia, E-mail: jasmina.dlacic@ri.t-com.hr ... tomers decide to use a certain product/service of a certain organization. ... perceived quality of the palpable and impalpable brand components ... [PDF]The Impact of Perceived Quality on Service Loyalty and Its Moderating ... www.cluteinstitute.com/ojs/index.php/JBER/article/viewFile/2368/2416 by J Anuwichanont - ‎2011 - ‎Cited by 26 - ‎Related articles perceived value including five dimensions (quality, emotional response, monetary price, ... destination equity on the relationship between satisfaction and loyalty was .... service consistently in the future, thereby causing repetitive same brand ...... Delgado-Ballester, E., & Munuera-Aleman, J.L. 2001, „Brand trust in the context ...