دانلود رایگان مقالات ISI با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقالات انگلیسی ISI برای رشته های مدیریت، حسابداری، کامپیوتر، مهندسی برق، اقتصاد، کشاورزی، پزشکی، عمران، معماری و سایر رشته ها از نشریات معتبر همچون الزویر، امرالد، اسپرینگر، IEEE به همراه ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقالات ISI با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقالات انگلیسی ISI برای رشته های مدیریت، حسابداری، کامپیوتر، مهندسی برق، اقتصاد، کشاورزی، پزشکی، عمران، معماری و سایر رشته ها از نشریات معتبر همچون الزویر، امرالد، اسپرینگر، IEEE به همراه ترجمه فارسی

لحن خوانایی و پختگی سرمایه گذار روی قضاوت درآمد - مقاله ترجمه شده


عنوان فارسی مقاله:

زمانی که استفاده از زبان مثبت نتیجه عکس می دهد: تاثیر مشترک لحن، خوانایی و پختگی سرمایه گذار روی قضاوت های درآمد


عنوان انگلیسی مقاله:

When the Use of Positive Language Backfires: The Joint Effect of Tone, Readability, and Investor Sophistication on Earnings Judgments





برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی زمانی که استفاده از زبان مثبت نتیجه عکس می دهد: تاثیر مشترک لحن، خوانایی و پختگی سرمایه گذار روی قضاوت های درآمد و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید


 







   

     
  • فهرست مطالب:


چکیده
1- مقدمه
2- نظریه و فرضیه ها
2-1- نقش زبان مثبت بر قضاوت سرمایه گذار
2-2- سرمایه گذاران غیر پخته
2-3- سرمایه گذاران پخته
3- آزمایش
3-1- شرکت کنندگان
3-2- میزان پختگی سرمایه گذار
3-3- دستکاری خوانایی و احساس زبان
3-4- روش
4- نتایج
4-1- بررسی های دستکاری
4-2- آزمودن فرضیه ها
4-2-1- همه سرمایه گذاران.
4-2-2- سرمایه گذاران غیر پخته
4-2-3- سرمایه گذاران پخته
4-3- تحلیل های اضافی
4-3-1- تاثیرات فریم ویژگی زبان مثبت. جهت
4-3-2- نقش فهم روی قضاوتهای سرمایه گذاران غیرپخته
4-3-3- تاثیرات اعتبار روی قضاوتهای سرمایه گذاران پخته
5- بحث و نتیجه گیری
ضمیمه A
دستکاری احساس زبان
A.1- رفتار زبان مثبت
A.2- رفتار زبان خنثی
ضمیمه B
دستکاری خوانایی
B.1- رفتار خوانایی بالا
B.2- رفتار خوانایی کم
نکات برجسته و کلیدی مالی

 



کلمات کلیدی :


22The Use of Public Language in StrategyJournal of Management - He ...journals.sagepub.com/doi/abs/10.1177/0149206315615675by H Gao - ‎2016 - ‎Cited by 8 - ‎Related articlesWe review the literature on public language used as a strategic tool to engage stakeholders and competitors. We define public language as words and text issued by an organization with specific strategic intent. Our review classifies studies into four typical settings for the strategic use of public language: entrepreneurial, ...[PDF]Calisthenics with Words: The Effect of Readability and ... - EconStorhttps://www.econstor.eu/bitstream/10419/167799/1/845355031.pdfby XC Cui - ‎2016 - ‎Cited by 2 - ‎Related articlesJan 5, 2016 - Tan, H.T.; Wang, E.Y.; Zhou, B. When the use of positive language backfires: The joint effect of tone, readability, and investor sophistication on earnings judgments. J. Account. Res. 2014, 52, 273–302. [CrossRef]. 6. Tan, H.T.; Wang, E.Y.; Zhou, B. How does readability influence investors' judgments?Empowerment can Backfire on a Leader - Turn Negative to Positive ...https://www.linkedin.com/.../20141102210019-9900464-empowerment-can-backfire...Nov 2, 2014 - Positive empowerment works when we delegate more, control less and focus on teaching those we are in charge of ways to make decisions. Not just any decisions ... they already possess. Empowerment can help, just make sure it does not backfire and if it does, use these tips to help you get back on track.2222