دانلود رایگان مقالات ISI با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقالات انگلیسی ISI برای رشته های مدیریت، حسابداری، کامپیوتر، مهندسی برق، اقتصاد، کشاورزی، پزشکی، عمران، معماری و سایر رشته ها از نشریات معتبر همچون الزویر، امرالد، اسپرینگر، IEEE به همراه ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقالات ISI با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقالات انگلیسی ISI برای رشته های مدیریت، حسابداری، کامپیوتر، مهندسی برق، اقتصاد، کشاورزی، پزشکی، عمران، معماری و سایر رشته ها از نشریات معتبر همچون الزویر، امرالد، اسپرینگر، IEEE به همراه ترجمه فارسی

شناسایی مصرف کننده با برند فروشگاه - مقاله ترجمه شده


عنوان فارسی مقاله:

شناسایی مصرف کننده با استفاه از برندهای فروشگاه: تفاوت بین مصرف‌ کنندگان بر اساس وفاداری آنها به برند


عنوان انگلیسی مقاله:

Consumer identification with store brands: Differences between consumers according to their brand loyalty





برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی شناسایی مصرف کننده با استفاه از برندهای فروشگاه: تفاوت بین مصرف‌ کنندگان بر اساس وفاداری آنها به برند و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید


 







   

     
  • فهرست مطالب:

چکیده
مقدمه
چارچوب مفهومی
شناسایی با SB
فرضیه‌های پژوهش
شیوه‌شناسی
نتایج
مدل ارزیابی
مدل ارتباط علّی
نتایج و مفاهیم مدیریت

 



کلمات کلیدی :


What are the Building Blocks of Customer Brand Loyalty in ...www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/15332667.2017.1349559by SR Nikhashemi - ‎2017Nov 2, 2017 - ... this study is to examine the role of brand personality and consumer brand identification on customer brand loyalty via the mediating variables of perceived service quality, perceived value, brand trust, brand commitment, and word-of-mouth communication among Malaysian department stores' customers.Pursuing the Value-Conscious Consumer: Store Brands Versus ...journals.ama.org/doi/abs/10.1509/jmkg.65.1.71.18132by KL Ailawadi - ‎2001 - ‎Cited by 1113 - ‎Related articlesThe objective of this article is to determine whether national brand promotions and store brands attract the same value-conscious consumers, which would aggravate channel conflict between manufacturers and retailers. The authors identify psychographic and demographic traits that potentially drive usage of store brands ...Brand awareness - Wikipediahttps://en.wikipedia.org/wiki/Brand_awarenessExamples of brands becoming generic abound; Kleenex, Cellotape, Nescafe, Aspirin and Panadol. When a brand goes generic, it can present a marketing problem because when the consumer requests a named brand at the retail outlet, they may be supplied with a competing brand. For example, if a person enters a bar ...