دانلود رایگان مقالات ISI با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقالات انگلیسی ISI برای رشته های مدیریت، حسابداری، کامپیوتر، مهندسی برق، اقتصاد، کشاورزی، پزشکی، عمران، معماری و سایر رشته ها از نشریات معتبر همچون الزویر، امرالد، اسپرینگر، IEEE به همراه ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقالات ISI با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقالات انگلیسی ISI برای رشته های مدیریت، حسابداری، کامپیوتر، مهندسی برق، اقتصاد، کشاورزی، پزشکی، عمران، معماری و سایر رشته ها از نشریات معتبر همچون الزویر، امرالد، اسپرینگر، IEEE به همراه ترجمه فارسی

مدل مبتنی بر فاکتور شخصیت برند - مقاله ترجمه شده

عنوان فارسی مقاله:

مدل های مبتنی بر فاکتور شخصیت برند


عنوان انگلیسی مقاله:

Brand personality factor based models: A critical review



برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی مدل های مبتنی بر فاکتور شخصیت برند و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 







  

  

   
  • فهرست مطالب:


چکیده
1 – مقدمه
2 – پنج مدل فاکتور ( FFM) شخصیت انسان
3 – مدل پنج فاکتور شخصیت برند ( BPFF M)
4- دیگر مدل های فاکتور شخصیت برند
5- مشکلات همراه با سنجش های مبتنی بر فاکتور شخصیت برند
5-1 مشکل سردرگمی رده
5-2 مشکل تطبیق حوزه
6 – بحث
7 – نتیجه گیری ها

 



کلمات کلیدی :


Creating Marketing Magic and Innovative Future Marketing Trends: ...https://books.google.com/books?isbn=3319455966Maximilian Stieler - 2017 - ‎Business & EconomicsKaisa Lund Abstract Brand personality has become an increasingly ... However, questions have been raised about the validity of current factor-based models.Driving Customer Appeal Through the Use of Emotional Brandinghttps://books.google.com/books?isbn=1522529225Garg, Ruchi, ‎Chhikara, Ritu, ‎Panda, Tapan Kumar - 2017 - ‎Business & EconomicsBrand Personality Models Creating a consistent brand personality is only possible ... models have been developed for proper identification of brand personality traits. ... relationship-based model, functional benefits representation model, brand ...[PDF]Brand Personality Tables and Figures - Michigan Ross - University of ...webuser.bus.umich.edu/plenk/Brand%20Personality.pdfby R Batra - ‎Cited by 34 - ‎Related articlesnow based on Aaker's scale” (Azoulay and Kapferer 2003, p. 144), though ..... The brand personality items follow a factor model that has a hierarchical structure.