دانلود رایگان مقالات ISI با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقالات انگلیسی ISI برای رشته های مدیریت، حسابداری، کامپیوتر، مهندسی برق، اقتصاد، کشاورزی، پزشکی، عمران، معماری و سایر رشته ها از نشریات معتبر همچون الزویر، امرالد، اسپرینگر، IEEE به همراه ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقالات ISI با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقالات انگلیسی ISI برای رشته های مدیریت، حسابداری، کامپیوتر، مهندسی برق، اقتصاد، کشاورزی، پزشکی، عمران، معماری و سایر رشته ها از نشریات معتبر همچون الزویر، امرالد، اسپرینگر، IEEE به همراه ترجمه فارسی

پیاده سازی مدیریت عملکرد الکترونیک - مقاله ترجمه شده

عنوان فارسی مقاله:

دیدگاه اقتضایی در مورد پیاده سازی مدیریت عملکرد الکترونیک


عنوان انگلیسی مقاله:

A Contingency Perspective on the Implementation of E-Performance Management



برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی دیدگاه اقتضایی در مورد پیاده سازی مدیریت عملکرد الکترونیک و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 







  

  

   
  • فهرست مطالب:


سابقه و تاریخچه
یکپارچه سازی فناوری اطلاعات و مدیریت عملکرد
انواع مدیریت عملکرد الکترونیک
انتخاب استراتژی پیاده سازی مدیریت عملکرد الکترونیک
انتخاب های استراتژیک
روندهای اینده

 



کلمات کلیدی :


A Contingency Approach to Strategy Implementation at the ... - jstorhttps://www.jstor.org/stable/256341by V Govindarajan - ‎1988 - ‎Cited by 1019 - ‎Related articlesAcademy of Management Journal. 1988, Vol. 31, No. 4, 828-853. A CONTINGENCY APPROACH TO STRATEGY. IMPLEMENTATION AT THE BUSINESS-UNIT.Implementing TQM: a contingency approach to intervention and ...www.emeraldinsight.com/doi/abs/10.1108/13598539810370297by EH Melan - ‎1998 - ‎Cited by 39 - ‎Related articlesCitation: Eugene H. Melan, (1998) "Implementing TQM: a contingency approach to intervention and change", International Journal of Quality Science , Vol.Challenges of CRM Implementation in Business-to ... - SSRN papershttps://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=2148939by M Ahearne - ‎2012 - ‎Cited by 41 - ‎Related articlesSep 20, 2012 - ... in Business-to-Business Markets: A Contingency Perspective ... selling settings and examine how CRM is implemented in both contexts.