دانلود رایگان مقالات ISI با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقالات انگلیسی ISI برای رشته های مدیریت، حسابداری، کامپیوتر، مهندسی برق، اقتصاد، کشاورزی، پزشکی، عمران، معماری و سایر رشته ها از نشریات معتبر همچون الزویر، امرالد، اسپرینگر، IEEE به همراه ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقالات ISI با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقالات انگلیسی ISI برای رشته های مدیریت، حسابداری، کامپیوتر، مهندسی برق، اقتصاد، کشاورزی، پزشکی، عمران، معماری و سایر رشته ها از نشریات معتبر همچون الزویر، امرالد، اسپرینگر، IEEE به همراه ترجمه فارسی

ارتباط سلف برند وفاداری نام تجاری - مقاله ترجمه شده

عنوان فارسی مقاله:

نقش منافع و شفافیت در شکل دادن به ارزش درک شده سبز مصرف کنندگان، ارتباط سلف برند و وفاداری به نام تجاری


عنوان انگلیسی مقاله:


The role of benefits and transparency in shaping consumers’ green perceived value, self-brand connection and brand loyalty


برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی نقش منافع و شفافیت در شکل دادن به ارزش درک شده سبز مصرف کنندگان، ارتباط سلف برند و وفاداری به نام تجاری و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 







  

  

   
  • فهرست مطالب:


1.مقدمه
2.پیشینه تحقیق و توسعه چارچوب مفهومی
3 . روش تحقیق
4. نتایج
5. بحث و پیامدها
6. محدودیت ها و تحقیقات آینده

 



کلمات کلیدی :


Celebrity endorsement, self-brand connection and consumer-based ...www.emeraldinsight.com/doi/abs/10.1108/JPBM-10-2014-0722by A Dwivedi - ‎2015 - ‎Cited by 20 - ‎Related articlesSecond, self-brand connection partly mediates the effect of endorser credibility on endorsed brand equity, supporting an indirect mechanism ... Originality/value.Self-brand - Wikipediahttps://en.wikipedia.org/wiki/Self-brandThroughout the long history of consumer research, there has been much interest regarding how ... Thereby, the value of a brand also depends of its ability to help consumer to build and create self-concept. .... In the process of consumer socialization, self-brand connections develop throughout childhood as a result of ...The role of benefits and transparency in shaping consumers' green ...www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0969698916303563by J Lin - ‎2017 - ‎Cited by 2 - ‎Related articlesDec 28, 2016 - The role of benefits and transparency in shaping consumers' green perceived value, self-brand connection and brand loyalty. Jialing Lin ...