دانلود رایگان مقالات ISI با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقالات انگلیسی ISI برای رشته های مدیریت، حسابداری، کامپیوتر، مهندسی برق، اقتصاد، کشاورزی، پزشکی، عمران، معماری و سایر رشته ها از نشریات معتبر همچون الزویر، امرالد، اسپرینگر، IEEE به همراه ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقالات ISI با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقالات انگلیسی ISI برای رشته های مدیریت، حسابداری، کامپیوتر، مهندسی برق، اقتصاد، کشاورزی، پزشکی، عمران، معماری و سایر رشته ها از نشریات معتبر همچون الزویر، امرالد، اسپرینگر، IEEE به همراه ترجمه فارسی

ترویج محصول مدیریت استراتژیک فروشنده - مقاله ترجمه شده

عنوان فارسی مقاله:

مدیریت استراتژیک فروشندگان هنگام ترویج محصولات جدید – تلفیق جهت گیری بازار در یک چارچوب کنترل مدیریت فروش

عنوان انگلیسی مقاله:

Managing salespeople strategically when promoting new products – incorporating market orientation into a sales management control framework


برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی مدیریت استراتژیک فروشندگان هنگام ترویج محصولات جدید – تلفیق جهت گیری بازار در یک چارچوب کنترل مدیریت فروش و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 







   

 

 

   

  • فهرست مطالب:


چکیده
1. مقدمه
2. بررسی ادبیات
2.1. پیشینه ادبیات مربوط به کنترل مدیریت فروش و جهت گیری بازار
2.2. تعریف چارچوب و ساختار تحقیق
2.3. رابطه بین کنترل های مدیریت و نوآوری فروشندگان
2.4. رابطه بین نوآوری فروشندگان و عملکرد فروش محصول جدید
2.5. تأثیر جهت گیری بازار
3. روش
3.1. نمونه برداری و گردآوری داده ها
3.2. معیارهای اندازه گیری
4. تجزیه و تحلیل داده ها و نتایج
4.1. ارزیابی مدل
4.2. مدل ساختاری
4.3. اثر تعدیل کننده
4.4. اثر واسطه ای
5. بحث و مفاهیم مدیریتی
5.1. عوامل موثر بر عملکرد فروش محصول جدید
5.2. مفاهیم مدیریتی
6. محدودیت ها، مطالعات آتی و نتیجه گیری
تقدیر و تشکر

 



کلمات کلیدی :


Strategic management of salespeople when promoting new products ... www.emeraldinsight.com/doi/full/10.1108/EJM-03-2014-0181 by A Chen - ‎2015 - ‎Cited by 2 - ‎Related articles The current study uses the goal orientation theory to examine the performance of 158 salespeople based on new electronic product sales. Organizational ... Strategic management of salespeople when promoting new products ... www.emeraldinsight.com/doi/abs/10.1108/EJM-03-2014-0181 by A Chen - ‎2015 - ‎Cited by 2 - ‎Related articles The purpose of this paper is to examine the performance of salespeople when selling new products (namely, electronic goods) in a business-to-business context ... Managing salespeople strategically when promoting ... - ResearchGate https://www.researchgate.net/.../273389109_Managing_salespeople_strategically_when_... Managing salespeople strategically when promoting new products—Incorporating market orientation into a sales management control framework on ... [PDF]Strategic management of salespeople when promoting new products shura.shu.ac.uk/.../Chen%20-%20EJM-Strategic%20Management%20of%20Salespeo... by A Chen - ‎2015 - ‎Cited by 2 - ‎Related articles Strategic Management of Salespeople when Promoting New Products –. Moderating effects of sales-related organizational psychological climate ... Managing salespeople strategically when promoting new ... - EconBiz https://www.econbiz.de/.../managing-salespeople-strategically-promoting...manageme... Managing salespeople strategically when promoting new products : incorporating market orientation into a sales management control framework. Annie Chen ...