دانلود رایگان مقالات ISI با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقالات انگلیسی ISI برای رشته های مدیریت، حسابداری، کامپیوتر، مهندسی برق، اقتصاد، کشاورزی، پزشکی، عمران، معماری و سایر رشته ها از نشریات معتبر همچون الزویر، امرالد، اسپرینگر، IEEE به همراه ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقالات ISI با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقالات انگلیسی ISI برای رشته های مدیریت، حسابداری، کامپیوتر، مهندسی برق، اقتصاد، کشاورزی، پزشکی، عمران، معماری و سایر رشته ها از نشریات معتبر همچون الزویر، امرالد، اسپرینگر، IEEE به همراه ترجمه فارسی

رضایت مندی مشتری با بهینه سازی تکاملی - مقاله ترجمه شده

عنوان فارسی مقاله:

توسعه، تحلیل و کاربردهای یک روش شناسی کمی برای ارزیابی رضایت مندی مشتری با استفاده از بهینه سازی تکاملی

عنوان انگلیسی مقاله:

 Development, analysis and applications of a quantitative methodology for assessing customer satisfaction using evolutionary optimization


برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی توسعه، تحلیل و کاربردهای یک روش شناسی کمی برای ارزیابی رضایت مندی مشتری با استفاده از بهینه سازی تکاملی و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 







   

 

 

   

  • فهرست مطالب:


چکیده

1. مقدمه

2. داده های فروش خودرو و خدمات

3. استخراج مشخصه (ویژگی)

4. مدل CSI تک خودرویی

4.1. پیش پردازش داده های گارانتی

4.2. ساختار ریاضی تابع CSI

4.3. فرمول بندی یک مسئله بهینه سازی

4.4. اعمال روش بهینه سازی انقلابی

5. مدل CSI چند خودرویی

6. نتایج و بحث

6.1. مدل CSI برای TS{1و2و3} : یک مثال گویا

6.2. آزمون فرضیه¬ی آماری

6.3. مدل های CSI برای مجموعه های آموزشی باقیمانده

6.3.1. تذکری در مورد آزمون فرضیه

6.4. تحلیل حساسیت

7. کاربردهای مدل CSI

7.1. کاربرد1: استخراج قوانین طبقه¬بندی

7.2. کاربرد2: شناسایی نواقص بحرانی

7.2.1. روش ارزیابی CIP

7.2.2. اولویت بندی نواقص براساس CIP

7.2.3. CIP برای کاهش جزئی نواقص

7.2.4. طرح های کاهش جزئی

8. نتیجه گیری

 



کلمات کلیدی :


Optimization of Customer Satisfaction Using an Improved Simulation ... https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-642-27476-3_9 by KY Chan - ‎2012 - ‎Related articles Optimization of Customer Satisfaction Using an Improved Simulation Annealing ... Chapters 5 to 8 discussed using fuzzy and evolutionary methods to generate ... Identification and Impact Assessment of High-Priority Field Failures in ... link.springer.com/chapter/10.1007/978-81-322-1038-2_10 Dec 4, 2012 - Identification and Impact Assessment of High-Priority Field Failures in Passenger Vehicles Using Evolutionary Optimization. Authors ... Customer satisfaction index Quantitative modeling Evolutionary optimization Field failures. Abhinav Gaur - Google Scholar Citations scholar.google.com/citations?user=DF8tTH4AAAAJ&hl=en student, michigan state university - ‎msu.edu Development, analysis and applications of a quantitative methodology for assessing customer satisfaction using evolutionary optimization. S Bandaru, A Gaur, ... [PDF]Quantitative Modeling of Customer Perception from Service Data ... https://www.lri.fr/~hansen/proceedings/2011/GECCO/proceedings/p1763.pdf by S Bandaru - ‎2011 - ‎Cited by 6 - ‎Related articles Service Data using Evolutionary Optimization ... directly linked with customer satisfaction. Quality ... Reports (CR) surveys assess customer satisfaction based on. Proceedings of Seventh International Conference on Bio-Inspired ... https://books.google.com/books?isbn=8132210387 Jagdish C. Bansal, ‎Pramod Singh, ‎Kusum Deep - 2012 - ‎Computers ... Assessment of High-Priority Field Failures in Passenger Vehicles using ... CSIosr refers to Customer Satisfaction Index pertaining to quality, service ... A novel method for quantitative modeling of the CSI function using an evolutionary approach ... Satisfaction Index, Quantitative modeling, Evolutionary optimization, Field ...