دانلود رایگان مقالات ISI با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقالات انگلیسی ISI برای رشته های مدیریت، حسابداری، کامپیوتر، مهندسی برق، اقتصاد، کشاورزی، پزشکی، عمران، معماری و سایر رشته ها از نشریات معتبر همچون الزویر، امرالد، اسپرینگر، IEEE به همراه ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقالات ISI با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقالات انگلیسی ISI برای رشته های مدیریت، حسابداری، کامپیوتر، مهندسی برق، اقتصاد، کشاورزی، پزشکی، عمران، معماری و سایر رشته ها از نشریات معتبر همچون الزویر، امرالد، اسپرینگر، IEEE به همراه ترجمه فارسی

هویت نام تجاری برای تبلیغات بازی - مقاله ترجمه شده

عنوان فارسی مقاله: به کارگیری شخصیت برند در راستای advergames (تبلیغات در بازی ها): تاثیر ویژگی های شرکت روی ویژگیadvergames
عنوان انگلیسی مقاله:

An application of brand personality to advergames: The effect of company attributes on advergame personality



برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی به کارگیری شخصیت برند در راستای advergames (تبلیغات در بازی ها): تاثیر ویژگی های شرکت روی ویژگیadvergames و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 







   

  
  
  • فهرست مطالب:


چکیده
مقدمه
پیشینه پژوهش/مبانی نظری
بازی جنگی به‌عنوان یک تفریح هدف‌گذاری شده
ویژگی‌های برند و ارتباط برند
ویژگی‌های تعریف‌شده در بازی‌های جنگی
روش‌شناسی
ابعاد شخصیتی بازی‌های جنگی
اولین مرحله: ایجاد و پالایش ویژگی‌های شخصیتی
مرحله دوم: تحلیل عامل اکتشافی ویژگی‌های شخصیتی بازی‌های جنگی
تحلیل عاملی تأییدی بازی‌های جنگی

 



کلمات کلیدی :


An application of brand personality to advergames ... - Semantic Scholarhttps://www.semanticscholar.org/.../An-application-of-brand-personality-to-advergam...Semantic Scholar extracted view of "An application of brand personality to advergames: The effect of company attributes on advergame personality" by Heejun ...[PDF]The Use of Mobile Advergame as Brand Communication Tool: Case ...files.aiscience.org/journal/article/pdf/70210051.pdfby S Gura - ‎2016 - ‎Cited by 3 - ‎Related articlesApr 5, 2016 - advergame with all its characteristics, manages to affect the brand recognition and ... Lego and Nabisco, which apply international marketing.Brand personality: Exploring the potential to move from factor ...onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/mar.20122/abstractby JC Sweeney - ‎2006 - ‎Cited by 168 - ‎Related articlesJun 28, 2006 - Abstract. With the proliferation of products and brands in the marketplace, brand personality has emerged as an important means of brand ...Advances in Advertising Research (Vol. 2): Breaking New Ground in ...https://books.google.com/books?isbn=3834968544Shintaro Okazaki - 2011 - ‎Business & EconomicsLike persuasive games in education (Bogost, 2007), advergames employ a lot ... the Messages in an Advergame: The Effects on Brand Personality Perception.The Psychology of Entertainment Media: Blurring the Lines Between ...https://books.google.com/books?isbn=1136809341L. J. Shrum - 2012 - ‎PsychologyPerhaps a standard explicit disclosure could be enacted for advergames or ... of the messages in an advergame: The effects on brand personality perception.Advertising and Society: An Introduction - Google Books Resulthttps://books.google.com/books?isbn=1118587626Carol J. Pardun - 2013 - ‎Business & EconomicsEffects of 3D virtual haptics force feedback on brand personality perception: The mediating role of physical ... Leading national advertisers' uses of advergames.[PDF]Evaluating Game-Brand Congruity and Flow on Brand Personality by ...www.iserjournals.com/journals/eurasia/download/10.12973/eurasia.2017.00706awere incongruent with the content of the game positively influenced brand personality. Gamers who exhibited high flow in the advergame gave positive feedback ...