دانلود رایگان مقالات ISI با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقالات انگلیسی ISI برای رشته های مدیریت، حسابداری، کامپیوتر، مهندسی برق، اقتصاد، کشاورزی، پزشکی، عمران، معماری و سایر رشته ها از نشریات معتبر همچون الزویر، امرالد، اسپرینگر، IEEE به همراه ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقالات ISI با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقالات انگلیسی ISI برای رشته های مدیریت، حسابداری، کامپیوتر، مهندسی برق، اقتصاد، کشاورزی، پزشکی، عمران، معماری و سایر رشته ها از نشریات معتبر همچون الزویر، امرالد، اسپرینگر، IEEE به همراه ترجمه فارسی

اثر نام تجاری روی قضاوت مصرف کننده - مقاله ترجمه شده

عنوان فارسی مقاله:

ایده صدا: تاثیرات آوایی نام تجاری روی قضاوت های مصرف کننده

عنوان انگلیسی مقاله:

A Sound Idea: Phonetic Effects of Brand Names on Consumer Judgments


برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی ایده صدا: تاثیرات آوایی نام تجاری روی قضاوت های مصرف کننده و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 







   

   

 

 

  • فهرست مطالب:


چهارچوب مفهومی
مطالعه اول
روش
یافته ها
بحث
مطالعه 2
روش
بحث
بحث کلی

 



کلمات کلیدی :


A Sound Idea: Phonetic Effects of Brand Names on Consumer ... https://www.semanticscholar.org/...Effects-of-Brand-Names.../724f6b17016b18d8dc4... Specifically, brand names are composed of individual sounds called phonemes and ... A Sound Idea: Phonetic Effects of Brand Names on Consumer Judgments. Meaning or Sound? The Effects of Brand Name Fluency on Brand ... www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/10496491.2014.946203?src=recsys Nov 5, 2014 - Past studies demonstrate that brand names affect consumer ..... at the sound symbolism effects of brand extension on consumer judgments. [PDF]The Effects of Brand Name on Quality and Preference - Union College https://www.ucollege.edu/.../Stevens%20Upper%20Division%20Research%20Writing.... The Effects of Brand Name on Quality Perception and Preference ... Even before tasting a product, consumers make preliminary judgments about it based on the. Advertising Promotion and Other Aspects of Integrated Marketing ... https://books.google.com/books?isbn=0324593600 Terence A. Shimp - 2008 - ‎Business & Economics Sankar Sen, “The Effects of Brand Name Suggestiveness and Decision Goal ... of Brand Names on Consumer Judgments,” Journal of Consumer Research 31 ... The SAGE Handbook of Media Processes and Effects https://books.google.com/books?isbn=1412959969 Robin L. Nabi, ‎Mary Beth Oliver - 2009 - ‎Language Arts & Disciplines shows: The role of modality and plot connection congruence on brand name memory ... Language and consumer memory: The impact of linguistic differences between ... A sound idea: Phonetic effects of brand names on consumer judgments. Effects of Brand Logo Complexity, Repetition, and Spacing on ... https://warrington.ufl.edu/departments/mkt/docs/janiszewski/BrandLogo.pdf by C JANISZEWSKI - ‎2001 - ‎Cited by 286 - ‎Related articles 2001 by JOURNAL OF CONSUMER RESEARCH, Inc. ○ Vol. 28 ○ June 2001. All rights ... liking for an advertisement and for the brand names and product packages included ... exposure leads to processing fluency at the time of judgment. [PDF]Sounds That Make You Smile and Share - LEEDR, Cornell University leedr.dyson.cornell.edu/docs/NamingStudiesAAT.pdf by KM Kniffin - ‎Related articles Keywords: Marketing; Brand Names; Sounds; Cooperation; Engagement ..... A Sound Idea: Phonetic effects of brand names on consumer judgments. Journal of ... Searches related to Effects of Brand Names on Consumer Judgments sound symbolism examples google scholar