دانلود رایگان مقالات ISI با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقالات انگلیسی ISI برای رشته های مدیریت، حسابداری، کامپیوتر، مهندسی برق، اقتصاد، کشاورزی، پزشکی، عمران، معماری و سایر رشته ها از نشریات معتبر همچون الزویر، امرالد، اسپرینگر، IEEE به همراه ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقالات ISI با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقالات انگلیسی ISI برای رشته های مدیریت، حسابداری، کامپیوتر، مهندسی برق، اقتصاد، کشاورزی، پزشکی، عمران، معماری و سایر رشته ها از نشریات معتبر همچون الزویر، امرالد، اسپرینگر، IEEE به همراه ترجمه فارسی

بهبود مدیریت دانش و نتایج کلیدی شغلی - مقاله ترجمه شده

عنوان فارسی مقاله:

پروژه ای برای بهبود مدیریت دانش و نتایج کلیدی شغلی از طریق مدل برتر EFQM

عنوان انگلیسی مقاله:

Project to improve knowledge management and key business results through the EFQM excellence model

  

  • فهرست مطالب:


چکیده
1.مقدمه
2. پس زمینه و فرضیه ی نظری
2.1. مدل برتر EFQM
2.2. مسائل دانش در مدل برتر EFQM
2.3. یکی کردن چارچوب مدل EFQM، روش فرآیند و مدیریت تامین کنندگان / شرکا در فرایند مدیریت دانش
2.3.1. تولید دانش
2.3.2. ذخیره / حفظ دانش
2.3.3. انتقال دانش
2.3.4. کاربرد دانش
3. روش
3.1. نمونه
3.2. اندازه ها
3.3. تحلیل داده ها
4. نتایج
4.1. مدل اندازه گیری
4.2. مدل ساختاری
5. بحث و نتیجه گیری
5.1. مفاهیم مدیریت
6. محدودیت ها و مسیر تحقیقات بعدی

 



کلمات کلیدی :


Service Quality in Leisure, Events, Tourism and Sport, 2nd Edition https://books.google.com/books?isbn=1780645449 John Buswell, ‎Christine Williams, ‎Keith Donne - 2016 - ‎Business & Economics Calvo-Mora, A., Navarro-Garcia, A. and Periañez-Cristobal, R. (2015) Project to improve knowledge management and key business results through the EFQM ... [PDF]Knowledge Management as an important tool in Organisational ... digitalcommons.unl.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=3330&context=libphilprac by FO Omotayo - ‎2015 - ‎Cited by 17 - ‎Related articles management is a key driver of organisational performance and a critical tool for organisational ... (KM) good practices be put in place to improve organisation effectiveness. ..... Tacit knowledge is hard to verbalise because it is expressed through ..... business/organisation performance or to result in a competitive advantage. [PDF]Knowledge Management and Organizational Learning www.uky.edu/~gmswan3/575/KM_and_OL.pdf Cited by 245 - ‎Related articles acquiring, and communicating knowledge and improving the re-utilization of knowledge. However, it is ... they possess. Through KM, organizations seek to acquire or create potentially useful knowledge ... by only a small percentage, great benefits will result. ... Some knowledge is embedded in business processes, activities ...