دانلود رایگان مقالات ISI با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقالات انگلیسی ISI برای رشته های مدیریت، حسابداری، کامپیوتر، مهندسی برق، اقتصاد، کشاورزی، پزشکی، عمران، معماری و سایر رشته ها از نشریات معتبر همچون الزویر، امرالد، اسپرینگر، IEEE به همراه ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقالات ISI با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقالات انگلیسی ISI برای رشته های مدیریت، حسابداری، کامپیوتر، مهندسی برق، اقتصاد، کشاورزی، پزشکی، عمران، معماری و سایر رشته ها از نشریات معتبر همچون الزویر، امرالد، اسپرینگر، IEEE به همراه ترجمه فارسی

منطق نافذ برای بازاریابی - مقاله ترجمه شده

عنوان فارسی مقاله:

در حال تکامل به یک منطق نافذ جدید برای بازاریابی

عنوان انگلیسی مقاله:

Evolving to a New Dominant Logic for Marketing


برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی در حال تکامل به یک منطق نافذ جدید برای بازاریابی و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 







   

  

 

  

  • فهرست مطالب:


 

پیشگفتار
یک شیفت اساسی در جهان‌بینی
کالاها در برابر خدمات: تفکر مجدد درباره‌ی جهت‌بندی
FP1: اعمال مهارت‌ها و دانش تخصصی، واحد اساسی مبادله است
FP2: مبادله‌ی غیر مستقیم، واحد اساسی مبادله را می‌پوشاند
FP3: کالاها مکانیسم‌های توزیع برای تدارک خدمت هستند
FP4: دانش، منبع اساسی مزیت رقابتی است
FP5: همه‌ی اقتصادها، اقتصادهای خدمات هستند
FP6: مشتری همیشه یک تولید کننده‌ی مشترک است
FP7: شرکت تنها می‌تواند گزاره‌های ارزش را ایجاد کند
FP8: یک دیدگاه خدمت-محور، مشتری-محور و رابطه‌ای است
بحث
 نتیجه‌گیری


 



کلمات کلیدی :


PDF]The service-dominant logic and the future of marketing - CiteSeerX citeseerx.ist.psu.edu/viewdoc/download?doi=10.1.1.534.2678&rep=rep1... by D Ballantyne - ‎Cited by 236 - ‎Related articles issue on the Service-Dominant Logic of Marketing, Journal of the Academy of ... International academic gathering held in New Zealand at the University of Otago ... [PDF]The new dominant logic of marketing: Views of the elephant - Research facultyresearch.london.edu/docs/04-903.pdf by T Ambler - ‎2004 - ‎Cited by 36 - ‎Related articles The new dominant logic of marketing: Views of the elephant. Tim Ambler. Centre for Marketing Working Paper. No. 04-903. November 2004. Tim Ambler is a ... Searches related to New Dominant Logic for Marketing evolving to a new dominant logic for marketing summary service dominant logic continuing the evolution evolving to a new dominant logic for marketing review it's all b2b…and beyond: toward a systems perspective of the market vargo and lusch 2006 service-dominant logic: what it is, what it is not, what it might be. stephen l. vargo the service dominant logic of marketing dialog debate and directions