دانلود رایگان مقالات ISI با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقالات انگلیسی ISI برای رشته های مدیریت، حسابداری، کامپیوتر، مهندسی برق، اقتصاد، کشاورزی، پزشکی، عمران، معماری و سایر رشته ها از نشریات معتبر همچون الزویر، امرالد، اسپرینگر، IEEE به همراه ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقالات ISI با ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقالات انگلیسی ISI برای رشته های مدیریت، حسابداری، کامپیوتر، مهندسی برق، اقتصاد، کشاورزی، پزشکی، عمران، معماری و سایر رشته ها از نشریات معتبر همچون الزویر، امرالد، اسپرینگر، IEEE به همراه ترجمه فارسی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی درباره کنترل سیر تکاملی روابط شرکت مشتری با ترجمه فارسی

عنوان فارسی مقاله:

کنترل سیر تکاملی روابط شرکت – مشتری: چگونه مشتریان در طول زمان باارزش (یا کم ارزش) می شوند؟

عنوان انگلیسی مقاله:

Capturing the Evolution of Customer–Firm Relationships: How Customers Become More (or Less) Valuable Over Time


برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی کنترل سیر تکاملی روابط شرکت – مشتری: چگونه مشتریان در طول زمان باارزش (یا کم ارزش) می شوند؟ با فرمت پی دی اف و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

  

  • فهرست مطالب:


چکیده
پیش زمینه نظری
مدیریت مشتری
پویایی مشتری و رفتار
مدل سازی پویایی مشتری و مخلوط بازاریابی
مدل هاردل پویای مشتری
HMM هاردل – پواسون
داده ها
نتایج
انتخاب مدل
نتایج برآورد پارامتر HMM
ویژگی های حالت
تفسیر متغیرهای کمکی
پویایی مشتری
بحث وبررسی
همکاری نظری و روش شناسی
مفاهیمی برای خرده فروشان
محدودیت ها و مسیرهایی برای تحقیقات آینده
 نتایج


کلمات کلیدی :


Capturing the Evolution of Customer–Firm Relationships - EconBiz https://www.econbiz.de/.../capturing-the-evolution-of-customer-firm-relationships...cu... Capturing the Evolution of Customer–Firm Relationships: How Customers Become More (or Less) Valuable Over Time. Year of Publication: 2013. Contributors ... [PDF]Customer relationships and the heterogeneity of firm ... - Nordic Centre www.nordiccentre.org/.../Storbacka%20Nenonen%202009_Customer%20relationship... by K Storbacka - ‎2006 - ‎Cited by 83 - ‎Related articles the firm (value capture) and the customer (value creation). Blois and Ramirez .... basis, focusing both on the history of the relationships (over several financial ... Electronic Commerce - Page 224 - Google Books Result https://books.google.com/books?isbn=1305177657 Gary Schneider - 2014 - ‎Computers “Capturing the Evolution of Customer-firm Relationships: How Customers Become More (or Less) Valuable Over Time.” Journal of Retailing, 89(3), 231–245. Creating Value with Big Data Analytics: Making Smarter Marketing ... https://books.google.com/books?isbn=1317561929 Peter C. Verhoef, ‎Edwin Kooge, ‎Natasha Walk - 2016 - ‎Business & Economics RFM and CLV: Using iso-value curves for customer base analysis. ... Capturing the evolution of customer–firm relationships: How customers become more (or ...