عنوان فارسی مقاله: | کنترل سیر تکاملی روابط شرکت – مشتری: چگونه مشتریان در طول زمان باارزش (یا کم ارزش) می شوند؟ |
عنوان انگلیسی مقاله: | Capturing the Evolution of Customer–Firm Relationships: How Customers Become More (or Less) Valuable Over Time |
چکیده
پیش زمینه نظری
مدیریت مشتری
پویایی مشتری و رفتار
مدل سازی پویایی مشتری و مخلوط بازاریابی
مدل هاردل پویای مشتری
HMM هاردل – پواسون
داده ها
نتایج
انتخاب مدل
نتایج برآورد پارامتر HMM
ویژگی های حالت
تفسیر متغیرهای کمکی
پویایی مشتری
بحث وبررسی
همکاری نظری و روش شناسی
مفاهیمی برای خرده فروشان
محدودیت ها و مسیرهایی برای تحقیقات آینده
نتایج
کلمات کلیدی :
Capturing the Evolution of Customer–Firm Relationships - EconBiz https://www.econbiz.de/.../capturing-the-evolution-of-customer-firm-relationships...cu... Capturing the Evolution of Customer–Firm Relationships: How Customers Become More (or Less) Valuable Over Time. Year of Publication: 2013. Contributors ... [PDF]Customer relationships and the heterogeneity of firm ... - Nordic Centre www.nordiccentre.org/.../Storbacka%20Nenonen%202009_Customer%20relationship... by K Storbacka - 2006 - Cited by 83 - Related articles the firm (value capture) and the customer (value creation). Blois and Ramirez .... basis, focusing both on the history of the relationships (over several financial ... Electronic Commerce - Page 224 - Google Books Result https://books.google.com/books?isbn=1305177657 Gary Schneider - 2014 - Computers “Capturing the Evolution of Customer-firm Relationships: How Customers Become More (or Less) Valuable Over Time.” Journal of Retailing, 89(3), 231–245. Creating Value with Big Data Analytics: Making Smarter Marketing ... https://books.google.com/books?isbn=1317561929 Peter C. Verhoef, Edwin Kooge, Natasha Walk - 2016 - Business & Economics RFM and CLV: Using iso-value curves for customer base analysis. ... Capturing the evolution of customer–firm relationships: How customers become more (or ...