عنوان فارسی مقاله: | تصویرسازی شبکه: مطالعه پژوهش عملی طراحی استراتژی در شبکه های تجاری |
عنوان انگلیسی مقاله: | Network picturing: An action research study of strategizing in business networks |
چکیده
۱ پیشگفتار
۲ طراحی استراتژی و رویکرد شبکهی صنعتی
۳ طراحی استراتژیک و تصاویر شبکه
۴ روش و طرح پژوهشی
۴.۱. پرسشهای پژوهشی و طرح تجزیه و تحلیل
۴.۲. مطالعهی موردی مشخصات شرکت
۴.۳. طرح پژوهش
۴.۳.۱. طرح پژوهش عملی
۴.۳.۲. طراحی پژوهش طولی و پردازشی
۴.۴. فرایند پژوهشی
۴.۴.۱. مرحلهی مداخلهی اول: معرفی مفاهیم کلیدی
۴.۲.۲. مرحلهی مداخلهی دوم: کاربرد و دیدگاههای فراهم شده توسط مفاهیم کلیدی
۴.۴.۳. مرحلهی مداخلهی سوم: کاربرد و دیدگاههای فراهم شده توسط مفاهیم کلیدی
۵ نتایج و تجزیه و تحلیل
۵.۱. از مداخلهی اول تا دوم: مدیران چگونه از ابزارها استفاده کردهاند؟
۵.۱.۱. ابزارهای مورد استفاده برای نگاشت و تجزیه و تحلیل روابط کلیدی
۵.۱.۲. تصاویر شبکهای مورد استفاده برای نگاشت سازمان داخلی مشتری
۵.۱.۳. تصویرسازی شبکه مفید اما چالشبرانگیز است
۵.۲. از مداخلهی اول تا دوم: مدیران چه دیدگاههایی را کسب کردهاند و چه اقداماتی را اتخاذ کردهاند؟
۵.۲.۱. مدیران افق فکری خود را کسترده کردهاند
۵.۲.۲. شناخت بهتر تصمیمگیری و فرایندهای داخلی مشتریان
۵.۲.۳. عوامل شبکهای با فاصلهی بیشتر شناسایی شدند
۵.۲.۴. سازمان فروش تجدید سازمان شده
۵.۲.۵. بهبود ارزش مشتریان و عوامل متصل
۵.۲.۶. تمرکز و محتوای جدید برای عرصههای ملاقات مشتری
۵.۲.۷. ایجاد مشترک تصاویر شبکه همراه با مشتریان
۵.۳. از مداخلهی دوم تا سوم
۵.۳.۱. روابط کلیدی به طور پیوسته ترسیم شده
۵.۳.۲. عدم موفقیت در پیشبینی تصمیم مشتری اصلی برای ادغام محصول به صورت عمودی
۵.۳.۳. تقویت پیوندهای با سایر مشتریان به عنوان یک نتیجه
۵.۳.۴. پیوندهای با مشتری تثبیت شده برای ایجاد ارزش برای مشتری جدید استفاده شدند
۵.۴. از مداخلهی دوم تا سوم
۵.۴.۱. افزایش شناخت پیچیدگی شبکه و جاسازی شدن
۵.۴.۲. ارتباطات شبکهای شناسایی شده
۵.۴.۳. چشماندازهای جدید روی فرایندهای شبکه
۶ بحث نتایج
۶.۱. آیا مدیران، تصاویر شبکه را به عنوان ابزار سودمندی درک میکنند؟
۶.۲. مدیران چگونه تصاویر شبکه را بیانو بهرهبرداری میکنند؟
۶.۳. تصاویر شبکه چگونه تبدیل به فعالیتهای طراحی استراتژی میشوند؟
۶.۴. سهم اصلی مطالعه
۷ مفاهیم مدیریتی
۸ محدودیتهای مطالعه و پیشنهادهای برای پژوهش بیشتر
9.نتیجهگیری
ضمیمهی AA. پرسشهای و موضوعات مورد استفاده برای تصویرسازی شبکه و فرایند تصمیمات طراحی استراتژی در طول مداخلهی اول
کلمات کلیدی :
About 543,000 results (0.43 seconds) Search Results Network picturing: An action research study of ... - Science Direct www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0019850116300104 by MH Abrahamsen - 2016 - Cited by 3 - Related articles Our findings add new insight in the field of network strategy and network picturing. Network picturing represents a way to understand the boundaries of the firm ... Network picturing: An action research study of ... - ResearchGate https://www.researchgate.net/.../294890233_Network_picturing_An_action_research_st... Nov 18, 2016 - Our findings add new insight in the field of network strategy and network picturing. Network picturing represents a way to understand the ... Network picturing: An action research study of ... - bibsys brage https://brage.bibsys.no/xmlui/handle/11250/2423642 by MH Abrahamsen - 2016 - Cited by 3 - Related articles This paper aims to understand how managers use network pictures in their strategizing decisions. In business networks, strategizing concerns decisions about ... Raya Information Technology – Network Picturing raya-it.net/solutions/network-solutions/network-picturing/ Solutions · Network Solutions · Integrated Infrastructure · Advanced wireless solutions · Network Assessment · Network Picturing · Cable Management Services ... Lost in Network? Network picturing as a tool in dynamic network ... https://vttserviceodyssey.com/.../lost-in-network-network-picturing-as-a-tool-in-dyna... Sep 22, 2015 - By Tiina Valjakka and Katri Valkokari This post illustrates how picturing networks from different actors' perspectives affects the network ...